Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikace pro prezentaci a modifikaci dat v přenosných zařízeních
Kučera, Pavel ; Ryšavý, Ondřej (oponent) ; Trchalík, Roman (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá možnostmi využití přenosných zařízení v oblasti automatizace řízení. Zadání práce vychází z reálného požadavku společnosti působící v oblasti automatizace mít k dispozici nástroj pro vzdálené řízení technologického procesu prostřednictvím PDA či mobilního telefonu. Jsou analyzovány možnosti uživatelského softwaru v současných přenosných zařízeních s ohledem na předpokládané využití. Podle specifikace požadavků je proveden návrh a implementace systému typu klient - server založeného na technologii VNC. Serverem je linuxový PC server realizovaný pomocí Xinetd a Xvnc. Jako klienti slouží dva standardní VNC klienti implementovaní modifikací softwaru volně dostupného pod licencí GPL. Jeden je určen pro zařízení s operačním systémem Windows Mobile, druhý běží na zařízeních s podporou Javy.
Mobilní a webová aplikace pro podporu skupinové práce
Polanský, Petr ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaobírá návrhem a implementací mobilní a webové aplikace sloužící pro podporu práce v týmu. Jednotliví členové v pravidelných intervalech posílají reporty o své provedené práci pro porovnání se s ostatními. V první části práce je popsána analýza problému a motivace pro vytvoření takové aplikace. Dále jsou popsány a zhodnoceny podobné aplikace, podporující týmovou práci, platforma Android a všechny technologie potřebné pro vývoj. V návrhu jsou popsány jednotlivé obrazovky mobilní aplikace, historie jejich návrhu a návrh webové aplikace. Nakonec je popsána implementace a testování.
Android aplikace pro vizualizaci dopravních dat ze systému C2X
Chlápek, Tomáš ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Tato práce přináší aplikaci pro mobilní zařízení umístěné v automobilech. Slouží řidičům ke  zlepšení orientace a zvýšení přehlednosti při jízdě. Nabízí grafické zobrazení aktuálních stavů křižovatek a světelného značení.   V řešení bylo použito metod využívaných v inteligentních dopravních systémech. Vychází z komunikace mezi zařízeními umístěnými podél silnic a mobilním zařízení ve vozidle. Podstatou je výměna zpráv s informacemi o topologii křižovatek a stavy semaforů.   Vytvořené řešení poskytuje možnosti grafického vizualizace křižovatek se světelným značením a přechody pro chodce na zařízeních s platformou Android ihned po přiblížení se k externímu zařízení.   Hlavní přínos je pro vývojáře systému C2X, kteří za pomocí aplikace testují správnost jimi nastavených informací ve fyzických zařízeních nainstalovaných v těsné blízkosti podporovaných křižovatek.
Multiplatformní hra v Javě
Brus, Jan ; Dytrych, Jaroslav (oponent) ; Jančík, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a zpracováním jednoduché počítačové hry v Javě pro různé platformy, a to pro mobilní telefony, jako applety a jako samostatné spustitelné stand-alone aplikace. V práci jsou zhodnoceny výsledky v podobě míry přenositelnosti kódu a množství kódu, který je pro všechny uvedené platformy neměnný.
Vliv působení mobilu na člověka
Pieniažek, Ireneusz ; Křepelka, Václav (oponent) ; Filka, Miloslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem mobilních telefonů na člověka. První část je věnována uvedení do problematiky mobilních komunikací. Jsou uvedeny frekvence a vlnové délky, na kterých mobilní telefony pracují. Je zde také popsán princip fungování mobilních telefonu. Druhá část se zabývá působením mobilních telefonů na lidské tělo. Pojednává o elektromagnetické kompatibilitě biologických systémů, popisuje elektromagnetické pole vyskytující se v mobilních komunikacích. Jsou tady také popsány tepelné účinky mobilních telefonů a je zde taky rozvinuta hypotéza o netepelných účincích mobilních telefonů. Je tady popsán mechanismus působení rádiových vln. Popisuje také možná zdravotní rizika spojená s používáním mobilních telefonů na lidské zdraví a problematiku spojitosti výskytu rakoviny a používání mobilních telefonů. Jsou zde také popsány jiné ekologické problémy spojené s mobilní telefonií. Třetí část se věnuje měření SAR (měrný absorbovaný výkon) mobilního telefonu. Je definován SAR. Uveden je popis testovacích přístrojů, postup měření a naměřené hodnoty pro standardy GSM 900, GSM 1800 a W-CDMA 2000. Testovaným přístrojem je Samsung SGH-Z140V. Pojednává se zde také o technických řešeních, která mají za cíl minimalizaci energie absorbované během používání mobilního telefonu. Uvedeny jsou také doporučení pro uživatele, která mají za cíl minimalizovat měrný absorbovaný výkon pohlceny lidským tělem během používání přístroje.
Jednoduchý letecký simulátor na Windows Phone 7
Hacaj, Marián ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce popisuje programování 3D aplikací, zejména her, na platformě Windows Phone 7 a lehce jej porovnává s přístupem platformy Silverlight. V práci je podrobně popsán framework XNA a dále problematika programování leteckých simulátorů. V druhé části práce je kompletně popsaná implementace jednoduchého leteckého simulátoru pro platformu Windows Phone 7, která je založená na frameworku XNA. Celá hra pozůstává z implementace terénu, oblohy, letadla, krajiny ale také fyziky a principu hry.
Zabezpečovací systém využívající GSM
Kramárik, Matúš ; Kaštil, Jan (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat zabezpečovací systém s mikrokontrolérem, který bude reagovat na narušení střeženého prostoru a přes připojený GSM mobilní telefon (GSM modul) upozorní vybrané osoby zasláním SMS správy. Dále navrhnout sít senzorů používaných při zabezpečovacích systémech a pokusit se zabudovat podporu pro připojení požárního čidla.
Vývoj aplikací pro mobilní zařízení PDA a telefony
Murín, Miroslav ; Kočí, Radek (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá vývojom aplikácií na platforme JAVA pre mobilné zariadenia PDA a telefóny. Práca obsahuje Midlet pre mobilné zariadenie napísaný v jazyku JAVA, konkrétne J2ME(Java 2 Platform, Micro Edition). Výsledkom práce je hra Piškvorky určená pre mobilné zariadenia s podporou platformy Java.
Mediální návyky dětí ve věku 5-6 let
Knejflová, Vendula ; Wolák, Radim (vedoucí práce) ; Supa, Markéta (oponent)
Práce Mediální návyky dětí ve věku 5-6 let zkoumá mediální povědomí 5 a 6letých dětí, jejich mediální návyky a preference. Zabývá se postoji rodičů a pedagogů k médiím a jejich postavení ve výchově, a hledá odpověď na otázku, zda má obliba a používání elektronických vizuálních médií (televize, počítač, mobil/tablet) dopad na některé oblasti psychomotorického vývoje dítěte. Práce navazuje na podobný výzkum vedený v roce 2010 Ondřejem Luštincem. Cílem je odpovědět na to, jaké je mediální povědomí dětí, jaké jsou jejich mediální preference a jaké postoje zaujímají rodiče a pedagogičtí pracovníci k médiím ve výchově. Bylo též stanoveno několik hypotéz, např., že děti s horšími výsledky ve sledovaných oblastech budou častěji volit vizuální elektronická média jako svá oblíbená a tištěná média s rádiem jako méně oblíbená, dále že děti s horšími výsledky budou s vizuálními elektronickými médii trávit více času, a že s nimi budou děti trávit více času než v roce 2010. Současný výzkum byl realizován v červnu 2022 a v lednu 2023 v mateřských školách v Kyselce, Velvarech, Čakovicích a v Praze - Opletalově ulici. V rámci práce byly použity kvalitativní metody (rozhovory a experimenty s dětmi) i kvantitativní metody (dotazníky pro rodiče a pedagogické pracovníky). Média zaujímají v životě dětí významnou pozici a...
Mobilní telefon jako dětská chůvička
Beneš, Marek ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit server a aplikaci pro mobilní zařízení využívající operační systém Android. Aplikace umožní vytvořit ze dvou zařízení dětskou a rodičovskou stanici na monitorování dítěte během spánku. Server je psaný v jazyce Python a klientská aplikace v jazyce Kotlin. Propojení klientské aplikace a serveru je realizováno pomocí Socket.IO a využívá websockety, které zajišťují duplexní komunikaci. Audiovizuální komunikace mezi rodičovskou a dětskou stanicí je zajištěna pomocí Agora SDK. V práci jsou představeny ostatní knihovny, které slouží k tvorbě mobilních aplikací a existující řešení. Dále jsou prezentovány návrh a implementace aplikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.